Edukacja, Z ostatniej chwili

Uczniowie „Dwójki” z wizytą u Koziołka

Opublikowano: 25 listopada, 2017 o 8:40 am   /   przez   /   komentarze (6)

Opowiadanie Julii Zegarlińskiej z klasy 4a ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. Juliusza Słowackiego w Starym Sączu o wrażeniach z wycieczki do Pacanowa

W dniu 09.11 nasza klasa wraz z klasą 4b uczestniczyła w szkolnej wycieczce do Pacanowa. Kiedy wszystkie dzieci zebrały się pod szkołą, ruszyliśmy do rynku, gdzie czekał na nas autokar. W drodze świetnie się bawiliśmy, więc podróż szybko nam zleciała.

Kiedy dotarliśmy na miejsce, pani podzieliła nas na mniejsze grupy. Po wejściu do „Muzeum Bajki Polskiej” mieliśmy chwilę na zjedzenie śniadania. Następnie nasza grupa o godzinie 10:20 udała się do „Bajkowego  Świata”, gdzie przydzielaliśmy magiczne stworzenia do mapy. Byliśmy też w symulacji pociągu, prowadzonego przez Koziołka Matołka. Szukaliśmy ukrytego klucza, który otwierał tajemnicze drzwi. Po ich otwarciu, weszliśmy do magicznego ogrodu, gdzie mieszkały wróżki. Ostatnie zadanie w „Bajkowym Świecie” polegało na przejściu przez magiczne lustro. O godzinie 11:40 odbył się teatrzyk pt.„Mała Syrenka”, teatrzyk odgrywany był za pomocą marionetek. O godzinie 13:10 dotarliśmy do atrakcji „Soria Moria”- krainy wiecznej zimy. Zadaniem było, odpowiedzieć na pytania i pokonać Królową Śniegu. Za prawidłową odpowiedź otrzymywaliśmy tak zwane runy. Pokonaliśmy Królową Śniegu za pomocą współpracy i miłości. W krainie „Soria Moria” na zawsze zapanowała wiosna. Po atrakcjach udaliśmy się do restauracji, gdzie mogliśmy sobie coś zamówić.

Po posiłku udaliśmy się do autokaru i ruszyliśmy w drogę powrotną. Pomimo zmęczenia, większość z nas dobrze się bawiła i z uśmiechem wspominała kończącą się wycieczkę. Do domu wróciliśmy o godzinie 18:50. Bardzo podobała mi się wycieczka.